Hello! :3

Hej igen alla panda kompisar och jag är så himla ledsen för att jag och miku inte har lagt in något inlägg på sista tiden men vi har haft fullt upp...... men hur som helst så har vi missat att skriva om en massa saker och jag ska försöka få med det mesta. jag börjar med att jag är så himla glad för att det snöar i panfu för det här är min första vinter och jag är så glad!! och så hade vi ju den fina kalendern också! och så många saker jag har fått dom senaste dagarna! änglar, granar, spisar, tomtar, snö gubbar och mycket mycket mer! men jag missade sista saken tyvärr...:( men jag tror att jag klarar mig... vad var det bästa ni fick? det bästa jag fick var nog den lilla ängeln... ja för jag älskar verkligen änglar! och dom får mig att tänka på min mormor och hur jag saknar henne för hon är död men jag försöker att inte gråta... jag undrar vad miku gör just nu? troligen sitter hon hemma och myser med en varm choklad... åh nej nu gjorde jag mig själv hungrig! men jag får väl hämta en macka men först ska jag skriva klart men ni kanske minns att jag lovade att bloggen skulle bli bättre... det går trögt... det är inte så lätt att fixa till bloggen tycker jag i alla fall. har ni några tips på vad jag och miku skulle kunna göra? komentera om ni har en idèe. men jag kan ju inte skirva om allt som hänt för då blir ni ju uttråkade för allt det vet ni ju men jag tar det sista nu. VAD TYCKER NI OM DOM NYA PANDORNA? jag är inte något så himla stort fän av hur dom ser ut nu men jag får tåla det... vad tycker ni om dom? komentera. men det var nog det mesta för nu!
Love& :3 Smile: isa176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0