Hej igen!

Hej alla sköna pandor det är jag isa och jag är ledsen för att det inte har kommit något nytt inlägg på länge men nu har det hänt grejer som bara den! t,e,x för ett tag sen var det en rolig sak som hände och det var en lampparad som jag gick på och visst var elden vacker ni vet den som var uppe på vulkanen! jag tyckte i alla fall att den var helt underbar men det är inte allt utan det finns mycket mer! jo för ett tag sen stod det på panfu bloggen om att Many byggaren behövde hjälp om ni minns det och just idag så blev han klar med det han ville ha hjälp med nämligen.....(TRUMMVIRVEL)......... EN PARTY IGLOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPY! jag var där för en liten stund sen och det rockade så himla mycket och bra!!!!!!!! :) jag ska gå dit igen om ett tag men jag tror att det var allt för nu!
Love&°(^w^)° Smile/ isa176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0