London och nytt:

Hej alla pandor det är jag isa och jag har väldigt mycket nytt att berätta och jag tror att ni vill att jag ska börja med min London resa och den gick som sagt bra men jag har inte hittat skurken! :( han är bra säkert för bra för mig men jag har hittet några få få ledtrådar här och var och ni kan inte tro vad som står på lappen jag hittade i förgår! det står: "13-00...----.. stat London... Zo.--....s---..-panfu .plan....k-19.00" och så vitt jag kan se så står det: 13.00 stat London---Zoo.--....sanfranpanfu . plan klockan 19.00! vistt låter det hemskt! den där skurken ska raka vägen till panfu! och så vitt jag har förståt så ska han nog hit till panfu imorgon bitti! jag måste stoppa honom! men jag vill inte tänka mer på det just nu utan i panfu så vet nog dom flesta pandor att det kommer blixtar från fyren! proffesor book som jag kallar honom ska avslöja vad det är som händer imorgon! vad spänande det ska bli! men det var nog allt för nu!
Love&°(^w^)°Smile/ isa176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0