Dagen idag:

Hej det är isa och bara jag men jag är ledsen för att miku inte har varit i bloggen på ett tag men hon har ett litet problem säger hon jag vet inte vad men nu så vill jag skriva om den super bra dagen som jag haft! jo först har jag och sackira och miku haft super kul hemma hos mig och vi har pratat och pysslat med en massa grejor men sen gick de hem :( men vi mötes på panfu vid poolen och där simmade vi en lång stund och sen gick vi till sackira och där så pyssalde vi en lång lång stund med hennes woobys för hennes woobys är såååååååååååå söta! men sen så blev miku tvungn att logga ut och så gick jag och sackira på bio vis san fran panfu och tittade på " the last day of KRUCIO! " och jag blev så rädd att jag bara greppade tag om sackiras hals och kramade så hårt att hon nästan blev strypt! men sen så gick vi till skönhets salongen och jag bjöd på klippning åt sackira och till våra woobysar! :) sen gick vi till mim koja och pysslade en stund men sen skulle sackira fixa med sin blogg och så loggade hon ut och jag med och nu sitter jag här men jag skriver mer imorgon! det var allt för nu!
Love&Smile °(^w^)/ / isa176!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0