HAPPY HALLOWEEN!! och isa mot London

Hej alla läsare det är jag isa och jag ville bara säga ett enda ord till er...HAPPY HALLOWEEEN!!!! just så ligger det till att det är halloween party i balsalen och ni anar inte hur läskigt kul det är jag har nog varit där minst tio gånger idag! och varje gång hoppade jag högt och ni anar inte vad jag såg när jag gick dit för typ femte gången ......SPÖKEN! jag blev så rädd att jag sprang ut så fort jag kunde men så kikade jag in igen och så blev jag lugn för det var ju inte vilka spöken som helst! det var ju Amaluras spöken och dom som är så snälla skrämde mig nästan från vettet! men jag gick som sagt in igen och fortsatte men ibland blev det ju lite darrigt när jag hörde det där hemska skratten som alla döskallarna ger ifrån sig hela tiden men nu så är det en till grej som jag ville berätta... jag ska åka till London på söndag och jag ska vara där hela höst veckan! (o.O) coolt va?! men det är ju lite tråkigt att jag inte kommer kunna träffa er alla läsare så mycket medans jag är där men jag ska logga in så fort jag får tid men jag har ett litet problem... jag har flyg fobi! ja ni hörde rätt jag är livrädd för flygplan men jag hoppas att det kommer gå bra ändå men jag har hört att det finns en fruktad spion skurk i London och jag tänker i hemlighet försöka spåra honom och hitills har jag bara fått fram ett par ledtrådar tex att han finns i London och att hanns kod namn är gl.... nej jag får inte säga vad han heter inte nu i alla fall för då avslöjar jag ju mitt hemliga uppdrag!!! men om ni ser mig så är det inte jag utan jag är förklädd okej!? bra men bara så att ni vet så kan ni kalla mig..... svarta änkan... det är mitt spion namn och håll tumarna för mig att jag hittar skurken och lyckas sätta honom bakom galler men jag måste sluta nu! det var allt för nu
Love& (o.O)Smile/isa176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0