Min dag:

Hej alla sköna pandor det är jag isa176 och jag ville bara berätta hur min dag har varit och vad som har hänt idag och jag tar nyheterna först: dagens spådom är "att stjäla en noshörning hör inte till en av dom lätta sakerna" och jag har inte en susning om vad det betyder men det kommer väl visa sig så småningom men det är en grej till och det är så hemsk så fruktansvärd att jag knappt kan säga det men jag måste....BONEZ ÄR TILLBAKA! och han är den värsta jag vet och han står högst upp på min lista över onda elaka skurkar och krucio tätt efter men det hör inte hit men hur som helst så har jag inte sätt skymten av Bonez men jag tycker att det är bara bra och nu vill jag skriva om något som är lite roligare och det är min dag! :) idag så har jag varit med mina kompisar miku och sackira hela kvällen och vi har haft SUPER KUL! först så gick jag och miku och badade både i poolen och i sjön men när vi badade i poolen hände en super hemsk grej! jag tappade mitt fina fina haj tands  smycket i poolen! jag letade och letade men jag fann ingeting :(  men så som ett mirakel kom miku som från ingenstans och hon letade på som ja jag vet inte vad och tillslut såg hon något som glittrade till vid en badanka som guppade runt i poolen och både hon och jag simmade mot den så fort vi kunde och miku trodde att ankan hade ätit upp mitt halsband och började skälla ut den ( fast den var ju av gummi:) ) men så tittade jag ner under ankan och där nere på botten låg det! mitt fina fina smycke! jag tog det och var så så glad och just då kom sackira och så förklarade jag och miku allt för henne och sen gick vi till karibiska stranden och lyssnade på Lenny som spelade på en så fin låt att jag började gråta och miku började gråta och sen började sackira gråta det var som om vi skulle kunna ha drunktan i tårar om inte miku helt plötsligt hade flugit upp so en pil och skrikit: "AAAAAAAHHHHHH!!!!! MIN RYGG!!!!!" vi visste inte varför hon skrek och frågade hur det var med henne och så sa hon med en hög röst: " JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ HIMMLA SOL BRÄÄÄÄÄÄÄND!!!!!" och då förstod vi och så märkte jag att det sved i ryggen på mig med och bara någon sekund senare stod jag och vrålade: " MIN RYGG!!!"  men då kom sackira men en tub solkräm och gav till oss och det hjälpte verkligen och oj vad skönt det var men sen skulle jag gå ut i vattnet och svalka mig men så brände jag mig på en manet! :( och det gjorde sååå ont! men sackira kom som en ängel och gav mig lite smärtstillande medel och det blev genast bättre! :) men det var nog allt för nu!
Love&°(^w^)°Smile/ isa176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0