New panda today:

Hello alla panda vänner det är jag isa176 och jag ville bara meddela om vem dagens panda är och till det vill jag gratulera........( TRUMVIRVEL ) .................MIMMY2345!!!!!!! GRATTIS TILL DIG! jag tycker att du är en snäll och skön panda och hoppas att du läser det här för du är super! °(^v^)° :)! men det var inte bara det som jag ville berätta nej utan det är mer  nämligen bland annat så är det ...GP DAG!!!!!! JIPPIE! och sen så är det...LEVEL DAG!!!! JIPPIE!!!!
så passa på att simma till skolan och köpa grejor för idag är en glad dag! men det var nog allt för nu!
Love&Smile°(^w^)° /isa176!

Kommentarer
Postat av: mimmy2345

hej isa tack för att du har mig som dagenspanda tack tack och du är också jätte snäll bye bye mimmy2345

2010-10-18 @ 14:46:30
URL: http://turemusbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0