Ny dag:

Hej alla coola panda kompisar det är jag isa igen och jag är ledsen för att jag och miku inte har lagt in något "tillsammans" på länge men miku håller på med en grej som hon inte vill säga vad det är! men det ska jag ta reda på för jag är ju en spion! nej nu måste jag vara tyst om det för spioner får inte avslöjas och minst av allt avslöja sig själva! men jag är ju ingen riktig spion eller inte än i alla fall men jag ska bli men lova att inte berätta för någon om det för jag måste hållas hemlig! men nu ska jag berätta om dagen: det började med att jag gick upp och tog hand om mina husdjur men så märkte jag att det var något fel på min woody för han ville inte äta eller leka eller någonting! men jag tänkte att det var väl bara något som han var sur för och det hann jag inte ta reda på för jag var tvungen att springa ut för jag skulle möta sackira och miku på karibiska stranden och där var dom! :) och vi pratade i mun på varann och sen så gick vi och badade ( vi är verkligen bad älskare!) när vi kom till poolen skulle vi byta om och jag hade på mig mitt fina fina haj hals band på mig igen (ni vet det där som jag tappade i poolen igår) och så var jag så rädd att tappa det igen och jag la ner det i min väska för att vara säker på att jag inte skulle tappa det och så gick vi ut och badade men när vi gick in igen för att byta om så hittade jag inte mitt halsband! jag blev helt hysterisk och letade som tokig och miku hade gått sin väg för hon var upptagen och var tvungen att gå och sen dess har jag inte sett till henne men i alla fall så letade jag utan resultat och sackira letade hon med men så såg jag det! långt långt in under en bänk så låg det ett litet litet halsband som glittrade. jag sträckte mig in så långt jag kunde me jag nådde inte ända in men då kom sackira och kröp inte under bänken och jag hörde att hon sa något i still med: blä än spjmdäl. jag kunde inte förstå vad hon menade för hon var så långt in men så ett kort ögon blick senare så förstod jag vad hon hade sagt för just då så kilade en stor spindel fram från under bänken och jag skrek så högt jag kunde just som sackira dök upp igen med halsbandet i handen. men jag skrek för jag är liv rädd för spindlar och sen så hände en ännu läskigare grej! en RÅTTA! ja en råtta var det som kom fram under bänken och den pep och rusade iväg men jag skrek vidare ända tills sackira tog bort spindeln och tittade på mig som om jag inte var riktigt klok som skriker över bara en liten spindel men jag kan inte hjälpa det för det är som en muskel som jag har att skrika när jag ser en spindel men jag fick tillbaka mitt halsband men jag har mycket mer att berätta men då blir det nog för långt så jag säger fortsättning följer och
Love& °(^w^)° Smile/ isa176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0