Nytt kommer. det lovar jag!:

Hej alla panda kompisar och mer därtill! det är jag isa176 och jag ville bara säga att det ska komma lite nytt på bloggen men det kommer nog ta ett långt långt tag men när det väl kommer så är det verkligen värt väntan och så ska jag inte bara skriva om panfu utan om lite annat också men det får ni se själva vad det blir men jag har haft en toppen dag och det är för att jag har varit med en av världens bästa pandor hela kvällen och hon är av en slump utvald till att bli DAGENS PANDA! och till det vill jag gratulera: ELWIN! GRATTIS TILL DIG!!!!!!!!!! och jag vet att hon läser det här så ett hej och hoppas att du har det bra vart du än är till henne. mer nytt idag har jag inte riktigt märkt men jag ska försöka skriva in varje dag från och med nu om jag hinner så att ni aldrig ska behöva läsa allt om och om igen men snart kommer det nytt det lovar jag! det var allt för nu!
Love&Smile/isa176! °(^w^)°
ps. jag har lärt mig göra en massa smiles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0