PPPAAARRRTTTYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej alla sköna panda kompisar det är jag isa och jag ursäktar för att jag eller min vän miku inte har skrivit något på så länge fastän jag lovade att skriva varje dag men det har varit lite trassel med bloggen men nu har jag bara en sak att säga ............PPPPPPPPAAAAAAAARRRRRRRTTTTTYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ni hörde rätt det är ett party i panfu och det rockar! och vet ni vad det är i UNDERVATTENS SKOLAN! så nu kan alla pandor i hela panfu gå dit och rocka och festa så mycket som de vill! COOLT VA!? jag var där hela kvällen igår och rockade loss så mycket jag orkade och nu är jag super trött och har en stor huvudverk :( men det blir nog bra för jag har en blöt trasa på just nu :) men idag är det inte bara party som gäller nej utan överrasknings maskinen funkar idag! JIPPY! spå dommen får sackira berätta. men det var nog allt för nu!
Love&Smile °(^w^)/ isa176!

Kommentarer
Postat av: pompomkitty

Hejsan det pågår en Blogg-Staffet på min blogg gå gärna in och anmäl dig på denna länk



http://pompomkitty.blogg.se/2010/october/pompomkittys-egna-blogg-staffet-2.html#comment



Lycka Till

Mvh

Pompomkitty

2010-10-22 @ 09:53:26
URL: http://pompomkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0