GRATTIS FRIDASARA!

Hej igen det är jag isa! och jag miku! vi vill gratulera Fridasara för att hon blev dagens panda!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Ja ja ja... ta det lite lugnt jag får ont i öronen när du skriker så där... Det räcker väl med ett litet YEY!!!
okej då (o-_-o) men jag ville bara vara så uppmuntrande som möjligt!
OK isa! Nu vill jag berätta om karibiska straaaaanden....
ja ha och vad gjorde du där då?. eh va oj jag var inne i mina dagdrömmar sorry men det var så skönt på stranden!
Jo jag gick dit för att bada... men så hörde jag hur Lenny spelade och det lät så vackert så jag var tvungen att sätta mig ner en stund och jag råkade visst slumra till för när jag vaknade så var hela ryggen röd och flammig av solbränna!(o.O) oj stackars dig miku! det måsta ha gjort super ont jag minns när jag fick solbränna en gång.....
ååååååh nej nu kommer en sån där gammal historia igen!!!! jag var tre år gammal....... nej sluta nu isa inte en till du har tjatat om såna där historier hela dagen ju måsta du dra en till nu! okej okej jag gör väl inte det då! men då missar du den bra historien...  den risken är jag redo att ta punkt slut.(-o-) ja ja det var allt för nu!
Love&(^v^)Smile/isa176och mikuru112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0